neděle 8. března 2009

Bostonský čajový dýchánek - den první

Vstávám nějak brzy. Jednak jsem jet-lagged, jednak musím vyčurat sklenici Stelly, kterou jsem si večer podlil plátek uzeného lososa. Trochu ještě usínám a budím se zcela dezorientovaný v čase, protože přes noc zde ještě ke všemu začal letní čas. Opět objevuji tajemství hotelové sprchy. Snídám dva medové bagely s pecanovým cream cheese a takovou tou čokoládovou náhražkou mléka.
Arthur Purdy Stout Surgical Pathology Society Companion Meeting. Předskokana dělá Massive Attack. A pak už může začít ta pravá multimedial hardcore show.


Zejména Myers a small and large. Chvílemi upadám do erotického polospánku. Snažím se osvěžit Horskou rosou v plechovce. Sweet and sour chicken v Číně hned vedle. Je to fajn. A jsem ještě otupělejší. Je zhruba poledne a nebe je modré. Narychlo dělám pár dokumentačních snímků z okolí Hynes Convention Center. Podivně rozhozené a tvarované betonové představy moderní architektury, četnými falickými tvary svědčící o lecčems.


Zase přednášky. Trávicí trakt - standard, snad jsem se měl jít radši projít po historii. Čekám, sedím v jedné z hal hotelového komplexu a koukám na vystavené fotografie kamenů. Jsou černobílé a kameny jsou na nich uspořádány tak, že tvoří klín. Některé mužský, některé ženský. Na některých fotkách spolu kameny šukají. Okolo mě chodí barevný holky.
Při jaterní Specialty Conference už jen spím s otevřenýma očima. Chcanky lehkýho Millera v Pour House. Teď je prostor přede mnou podivuhodně plochý.