pondělí 25. června 2012

Vancouver 06 - Stanley Park 2

A bobři tu taky nejsou. Ale měli by tu být. Tamhle mají hrad a v mapě bylo napsáno, že tohle je Bobří jezero. No jo, mapa, tu jsem zapomněl v hotelu. Ještě že jsem orientační běžec a nemůžu se ztratit.

Tady už jsem byl. Ale to nevadí, aspoň teď vím přesně kde jsem. Půjdu teď zkratkou. Hm, teď už bych přece měl být u pobřeží. Jé totemy. Ty v té mapě někde byly. Ale já si zapomněl zapamatovat kde. Takže teď stejně nevím kam jít. Busolu jsem taky nechal na pokoji. A hodinky taky. A mobil taky. Ježiš, jsem já vůbec možný? A tady už jsem byl! Ale neměl bych tu teď být, měl bych být na druhé straně. Asi tu bídně zhynu. A bloudě mechem a kapradím mezi potměšilými stromy, odevzdaně uvažuji, zda bude milosrdnější smrt v perníkové chaloupce, v jeskyni u jezinek nebo v močále umilován bludičkami. Přece se nebudu někoho ptát na cestu.